Alex Hormozi je americký podnikateľ, motivačný rečník a aj investor, ktorý vlastní podiel v desiatkach edukačných spoločností s celkovým obratom okolo 100 miliónov dolárov ročne. V tejto knihe opisuje úspech jeho prvých firiem, ktoré založil a spomína na začiatky pri ich budovaní. Prioritne sa zaoberá otázkou marketingu, a teda ako môžu ľudia získať viac potenciálnych zákazníkov, ktorí budú mať záujem o ich služby alebo produkty. Alex Hormozi poskytuje podrobné pokyny a dáva inštrukcie ako to dosiahnuť, a tak zrýchliť svoj firemný rast. Kniha je rozdelená do viacero častí, na začiatku je Alexov príbeh, následne píše o definovaní problému, ktorý sa snažíme vyriešiť predtým, než ho vyriešime, aby sme mali obraz a kontext celej našej situácie. Čitateľom ponúka niekoľko stratégií získavania zákazníkov, jedným z nich je organický spôsob, ktorý si nevyžaduje finančné náklady, ale dáva aj možnosť platených reklám. Vysvetľuje, ako tvoriť organický obsah na sociálnych sieťach, ako vytvoriť predajné reklamy a následne ako monetizovať. Ďalej spomína spôsoby ako affiliate marketing, odporúčania od vlastných zamestnancov alebo klientov, spolupráca s agentúrami, ktoré v knihe rozoberá do hlbšieho detailu.
Táto kniha ma zaujala, pretože Alexa Hormoziho sledujem už niekoľko rokov a veľmi som rezonoval s jeho príbehom. Zároveň som sa od neho veľa naučil a niekoľko stratégií uplatnil v mojej práci, ktoré ma posunuli na vyšší level. Vybudoval som si lepšiu disciplínu a pochopil som, že niekedy musíme robiť veci aj bez toho, aby sme videli okamžitý a očakávaný výsledok. Od Alexa som sa naučil aj princíp, že ak sa nikdy nevzdáme, tak nikdy nemôžeme zlyhať. Odporúčam túto knihu každému, kto pracuje v oblasti marketingu a predaja, pretože si myslím, že si z nej zoberie veľa užitočných informácií, ktoré bude môcť uplatniť vo svojej práci.