Skupina kamarátov sa po škole vždycky zastavila v takzvanom „Pizzaplexe“ – Mieste kde sa
všetky deti radi hrajú a zažívaju plno zábavy. Sam si po dobrom dni v arkáde vyberie ako cenu
guľu snov. Keď dojde domov, prečíta si, že je možne používať ju maximálne 10 minút denne.
Zapne si časovač, ľahne si, a zapne guľu. Guľa mu prinesie veľa pekných spomienok s jeho
nebohým otcom. S kamarátmi si túto guľu striedajú, keďže ju vyhrali spolu. Sam ju ale začne
používať viac ako by mal, a „sny“ sa začnú zobrazovať ako nočné mory o uväznených deťoch v
telách robotov, ktorí vystupujú v „Pizzaplexe“ Denne na pódiu. Sam sa spolu s kamarátmi dozvie
aká je pravda, pomocou tejto gule snov, zistí temnú históriu tohto zábavného miesta. Vďaka hre
ktorá sa objavila v jeho sne sa kamaráti dostanú do tajnej časti pizizzaplexu“, kde objavia
strašidelné zákutia s neľútostnými robotmi, ktorí im chcu zobrať život. Deti ale, ktoré sú už roky
nezvestné, zachránia.
